حرف دلم (میگم عاشقم هنوز )
نوشته شده توسط : احسان اسکندری

هی خدا همه میگن که اون لایق من نیست همه میگم بی خیالش باش میگن ازش متنفر باش اما من

 

بلد نیستم که بد باشمممممممممممممم 


 

دوست دارم اگه اونو از دست دادم بازم عطر این احساس که عاشق بودم رو توی وجودم داشته باشم


 

میخوام حبس ابد کنم خودم رو توی این عشقی که الان دیگه برام رویاست 

دوست دارم با گریه بگم که عاشقم ولی عاشق اونی که منا دوس داره

و بدونید دلم میگیره اگه یک روز سراغم رو نگیرین همه تنهاییام با شما پر میشه توی این شهر غریب


 


 





:: موضوعات مرتبط: عشق , عکس , ,
:: برچسب‌ها: جملات عاشقانه , عشق , جمله , عاشقانه , تنهای , مریم , ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: